Jóga - krátká cvičení pro každý den

 
 

Jóga je celostní cesta k upevnění zdraví a vnitřního klidu.Má blahodárné účinky na tělo i na duši a přináší vnitřní harmonii a vyrovnanost. Kromě základních tělesných cvičení nabízí tato kniha i relaxační a dechové techniky a menší sestavy pro různé příležitosti.  Obohaťte svůj život a začněte s jógou co nejdříve, nejlépe právě teď hned!

Dostupnost Skladem
Cena bez DPH 253,64 Kč
279 Kč    
Výrobce Grada
Kategorie Knihy ostatní
 
 

Jóga je vhodná pro kohokoli, bez omezení věku a zkušeností. Kromě základních tělesných cvičení nabízí tato kniha i relaxační a dechové techniky a menší sestavy pro různé příležitosti - ráno, večer, při neklidu, při bolestech hlavy a zad nebo pro novou energii. Přejeme vám mnoho nových zážitků při cvičení jógy.

Autor: Zylla Amiena, Mießner Wolfgang
Formát / stran: 19 × 21 cm, 96 stran
Datum vydání: 31. 5. 2010
Katalogové číslo: 2216
ISBN: 978-80-247-3036-3

O autorovi:
Wolfgang Mießner
Více než 18 let vyučuje zdravotně orientované pohybové programy. Už spoustu let se aktivně zabývá praxí a filozofií jógy a cvičební metodou pilates. Své dosavadní vzdělání absolvoval v Německu, v USA a v Indii. Ve svém studiu jógy a pilates v Mnichově, které vede společně s Amienou Zylla, nabízí kurzy pro mládež, dospělé a starší osoby všech výkonnostních stupňů a ve vlastní akademii vzdělává učitele jógy.
Amiena Zylla
Jógu zažila už v těle své indicko-africké matky. Po narození doprovázela své rodiče na cestách po světě souvisejících s jógou a tím byla neustále v kontaktu s jógou. Tak začala už v mladém věku praktikovat první asány. O mnoho let později následovalo studium taneční pedagogiky v Německu a v jižní Africe. Své vzdělání související s jógou a pilates absolvovala v Německu, Indii a v USA. Ve svém studiu jógy a pilates v Mnichově vyučuje děti a dospělé, nabízí speciální kurzy jógy a workshopy pro ženy a další vzdělávání v pilates.
Kontakt na autory: www.werkstatt-7.de

 

Z obsahu knihy - nejlepší jógová cvičení:

Tělesná cvičení
Cvičení 1: Centrace
Cvičení 2: Sedět jako tyč
Cvičení 3: Rozšiřování západu
Cvičení 4: Loďka s vesly
Cvičení 5: Otáčení moudrosti
Cvičení 6: Hlava krávy
Cvičení 7: Naježený kocour
Cvičení 8: Obrácené V
Cvičení 9: Hadí královna
Cvičení 10: Napjatý luk
Cvičení 11: Pevná dubová deska
Cvičení 12: Postranní deska
Cvičení 13: Strom klidu
Cvičení 14: Mocné držení
Cvičení 15: Natažený trojúhelník
Cvičení 16: Vítězný hrdina
Cvičení 17: Rovnováha ve stoji
Cvičení 18: Natahování nohou
Cvičení 19: Stavba mostu
Cvičení 20: Kolena na hrudníku
Cvičení 21: Světlo svíce
Dechová cvičení
Cvičení 22: Fázové dýchání
Cvičení 23: Hrudní dýchání
Cvičení 24: Střídavé dýchání
Cvičení 25: Koncentrace na dýchání
Relaxační cvičení
Cvičení 26: Rychlá regenerace
Cvičení 27: Relaxace zad
Cvičení 28: Pročištění myšlenek

Zde si můžete prolistovat 20 % knihy!

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.