Posilovač prstů

 
  • 1 z 5
 
Gripmaster je vlajkovou lodí známého posilovače rukou a prstů. 4 různé úrovně odporu v nabídce.
Cena bez DPH 247,11 Kč
299 Kč
Výrobce Prohands ACCU-NET, LLC
Stránky výrobce prohands.net
Kategorie ProHands - posilovač rukou
Zvolte variantu
Posilovač prstů  Barva: černá Skladem 299 Kč
Posilovač prstů  Barva: červená Skladem 299 Kč
Posilovač prstů  Barva: modrá Skladem 299 Kč
Posilovač prstů  Barva: žlutá Skladem 299 Kč
 
 

Úspěšně zvětšuje sílu ruky, zápěstí, předloktí a prstů ruky.

Žlutý extra lehký Gripmaster je ideální pro děti od 12 let a seniory pro zvýšení mobility zápěstí a prstů.
Modrý lehký Gripmaster doporučujeme ženám či mužům, kteří preferují větší počet opakování cviků s lehkým odporem.
Červený střední Gripmaster doporučujeme středně silným můžům.
Černý silný Gripmaster je určen náročným sportovcům, kteří potřebují jistotu silného uchopení, např. horolezcům, uživatelům zbraní či milovníkům bojových umění.

 

Úrovně odporu:
žlutá - extra lehká - 1,4 kg na prst
modrá - lehká - 2,4 kg na prst
červená - střední - 3,2 kg na prst
černá - těžká - 4,1 kg na prst

Informace o výrobci

Společnost ACCU-NET, LLC je výrobcem světového bestselleru v oblasti posilování prstů, zápěstí a předloktí. Vyrábí špičkové pomůcky, jejichž unikátností je možnost posilování jednotlivých prstů.

Zároveň nabízí ucelený cvičební program pro použití těchto cvičebních pomůcek.

Cvičební Program
Cvičení nejsou šité na míru pro konkrétní sport. Jsou určeny k posílení a udržení fyzických vlastností a celkového zdravotního stavu rukou.

Všechna cvičení začínejte pomalu s několika opakováními.

Držte každou pozici 3 - 5 vteřin a pak odpočívejte - celé opakovat 5 až 10 krát. Postupně zvyšte zátěž na 3 sady po 10 (30 opakování).

Při případném přechodu na vyšší zátěž Gripmasteru začněte již s 5 až 10 opakovánímí a pomalu přidávejte sady.

Pozor:
Pokud se při cvičení dostaví bolest nebo únava - okamžitě cvičení zastavte. Jako u každého cvičení, nadměrné nebo nesprávné použití může vést k bolesti nebo zranění. Proto postupujte pomalu a zvýšujte zátěž pomalu.

Najděte si pro sebe vhodné cvičení s Gripmasterem.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.