NOVINKA V ČR - PRVNÍ KURZ BALANCE TAPING! Více informací ZDE.

Prohands Via posilovač prstů

Neohodnoceno
 
  • 1 z 3
 
Via je pomůcka pro cvičení rukou a prstů. 2 různé úrovně odporu v nabídce.
Cena 222,31 Kč bez DPH
269 Kč
Výrobce Prohands ACCU-NET, LLC
Stránky výrobce prohands.net
Kategorie ProHands - posilovač rukou
Zvolte variantu
Prohands Via posilovač prstů Kód produktu 379/MOD Barva: modrá Skladem, ihned k odběru* 269 Kč
   
Prohands Via posilovač prstů Kód produktu 379/LUT Barva: žlutá Skladem, ihned k odběru* 269 Kč
   
 
 

Ideální pro starší děti či seniory nebo prostě pro osoby, které si chtějí udržet svá zápěstí a prsty v kondici. Prohands Via zároveň zlepšuje zručnost.

Žlutý lehký Via je ideální pro děti od 12 let a seniory pro zvýšení mobility zápěstí a prstů.
Modrý střední Via doporučujeme ženám či mužům, kteří preferují větší počet opakování cviků s lehkým odporem.
 

Úrovně odporu:
žlutá - lehká - 1,8 kg na prst
modrá - střední - 2,7 kg na prst

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:

Společnost ACCU-NET, LLC je výrobcem světového bestselleru v oblasti posilování prstů, zápěstí a předloktí. Vyrábí špičkové pomůcky, jejichž unikátností je možnost posilování jednotlivých prstů.

Zároveň nabízí ucelený cvičební program pro použití těchto cvičebních pomůcek.

Cvičební Program
Cvičení nejsou šité na míru pro konkrétní sport. Jsou určeny k posílení a udržení fyzických vlastností a celkového zdravotního stavu rukou.

Všechna cvičení začínejte pomalu s několika opakováními.

Držte každou pozici 3 - 5 vteřin a pak odpočívejte - celé opakovat 5 až 10 krát. Postupně zvyšte zátěž na 3 sady po 10 (30 opakování).

Při případném přechodu na vyšší zátěž Gripmasteru začněte již s 5 až 10 opakovánímí a pomalu přidávejte sady.

Pozor:
Pokud se při cvičení dostaví bolest nebo únava - okamžitě cvičení zastavte. Jako u každého cvičení, nadměrné nebo nesprávné použití může vést k bolesti nebo zranění. Proto postupujte pomalu a zvýšujte zátěž pomalu.

Najděte si pro sebe vhodné cvičení s Gripmasterem.

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.